سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مدل کیف پول چرم زنانه

مدل کیف پول چرم زنانه

مدل کیف پول چرم زنانه

 

مدل کیف پول چرم زنانه

با سلام خدمت شما همراهان سایت رودوش. به سایت ما خوش آمدید. امیدوارم که از این پست”مدل کیف پول چرم زنانه” لذت ببرید.

کیف پول چرم زنانه برای فعالیت های روزمره بانوان بسیار کاربردی و لازم است. بنابراین می خواهیم چندین مدل کیف پول چرم را برای شما معرفی کنیم، اما در ابتدا راهنمای خرید آن را به شما توصیه می کنیم. انتخاب یک کیف پول چرم با کیفیت و شیک کار ساده ای نیست اما می توانیم در این انتخاب، شما را یاری کنیم.

کیف پول

کیف پول یا چنته، کیف کوچکی است که برای حمل پول استفاده می‌شود. این نوع کیف‌ها معمولاً جایی برای انواع کارت، اعم از کارت‌های اعتباری و شناسایی نیز دارند.

مدل کیف پول چرم زنانه

مدل کیف پول چرم زنانه

انتخاب شیک ترین کیف پول چرم برای بانوان

همراه داشتن یک کیف پول شیک و لاکچری باعث می شود وقتی به ادارات، جلسه های رسمی می روید یا حتی در امور روزمره، شخصیت بالایی داشته باشید.

ظاهر کیف پول

در اولین مورد ظاهر کیف پول را بررسی کنید که آیا از ظاهر آن خوشتان می آید؟ یا با لباس های مجلسی زنانه شما ست می شود؟

سعی کنید طراحی های ظریف و سبک انتخاب کنید زیرا هرچه وسایل بانوان ظریف و کوچک تر باشد ظاهر زیبا تری به شما می دهد.

دوخت مناسب

بهتر است برای دوام و کیفیت بیشتر از کیف پول های چرم با دوخت مناسب استفاده کنید. دوخت مناسب می تواند کیف پول چرم را در برابر نخ کش شدن، پاره شدن و باز شدن محافظت کند.

مدل کیف پول چرم زنانه

در بین تمام مدل های متنوع کیف پول های زنانه پرطرفدارترین آن ها کیف پول های چرم هستند, کیف پول های چرم دست دوز تنوع رنگ و مدل زیادی دارند که انتخاب را برای خانم ها راحت کرده است. کیف پول های چرم با دو نوع چرم طبیعی و مصنوعی تولید میشوند, کیف پول هایی که با چرم طبیعی تولید شده اند مسلما گرانتر از نمونه های دیگر هستند و عمر بیشتری دارند.

اگر به چرم دوزی علاقه دارید و تا حدودی آموزش آن را دیده اید میتوانید از این مدل کیف ها ایده بگیرید و برای خود یک کیف پول چرم دست دوز بدوزید. این مدل کیف ها در انواع مگنتی و زیپ دار هستند که انتخاب آن ها بستگی به شما دارد.

قیمت کیف پول زنانه

در بازار باتوجه به کیفیتی که در بین کالاهاست، قیمت ها هم متفاوت است و در ضرب المثلی شاید شنیده باشید: “هر گرانی بی حکمت نیست و هر ارزانی بی دلیل نیست” قیمت کیف پول زنانه هم همینطور است. اگر مدل کیف پول چرم زنانه ای که انتخاب کرده اید، چرم بیشتری مصرف کرده باشد، بی شک بر قیمت آن تاثیر مستقیم دارد و گران تر است؛ اما بانوانی هستند که برای هنر ارزش زیادی قائل اند و دوست دارند کیف پول چرم دست دوز زنانه شیکی داشته باشند.

چون می دانند که هنر دست تکرار شدنی نیست و داشتن یک کیف ساخته شده از چرم طبیعی  حس قدردانی از هنر و تک بودن در جهان هستی را در قلب شان زنده می کند؛ اما باید در هنگام خرید توجه کرد که دوخت ها بین لت ها به درستی انجام شده باشد.

نخ اضافه ای نباشد یا دوختی جا نمانده باشد؛ چون به علت تک بودن هنر دست قیمت بیشتری هم پرداخت می شود و اگر این موارد رعایت نشده باشد، خطر آسیب آن زیاد است.

کیف پول چرم زنانه دست دوز:

این مدل به هیچ وجه در تولیدش از چرخ استفاده نمی شود. دوخت آن بسیار ظریف است و برای علاقمندان به چرم و هنر کالای بسیار باارزشی ست.

مدل کیف پول چرم زنانه

مدل کیف پول چرم زنانه

تفاوت کیف پول و کلاچ زنانه

کیف‌ پول به اندازه ی جیب است. قابلیت تا شدن دارد؛ اما کلاچ در اندازه ی بزرگ تر تولید می شود و تا نمی شود.‌ بیشتر بدون بند و دسته است. نام دیگر کیف دستی کلاچ است.

کیف پول مردانه  و زنانه کتی و دو لت

عموما در مدل‌های کتی استفاده می‌شود. این کیف پول‌ها از مدل پالتویی کمی باریک‌تر و ظریف‌تر هستند. منظور از کیف پول دو لت، داشتن دو فضای اسکناس است. کیف پول‌ مردانه کتی از مدل جیبی فضای بیشتری دارند اما به همان اندازه ظریف هستند.

کیف پول مردانه و زنانه پالتویی و سه لت

این کیف پول یکی از مدل‌هایی است که برای افرادی که با خود وسایل زیادی حمل می‌کنند ساخته شده است. کیف پول مردانه پالتویی عموما سه لت است. کیف پول مردانه پالتویی به علت ضخامت بیشتری نسبت به سایر مدل‌ها دارد و بیشتر مناسب پوشاک ضخیمی مثل پالتو است. میزان فضای اختصاص داده شده به کیف پول پالتویی نسبت به سایر مدل‌ها بیشتر است.

مدل کیف پول چرم زنانه

مدل کیف پول چرم زنانه

چطور کیف پول مردانه و زنانه چرم را تمیز کنیم؟

تمیز کردن کیف پول زنانه و مردانه چرمی از جمله مهم ترین نکاتی است که اگر قصد داریم به طور عمری از آنها استفاده کنیم باید به آن توجه زیادی داشته باشیم. بهترین راه برای پاک کردن چرم استفاده از محصولات مراقبتی چرم است اما اگر به آن دسترسی نداشتیم چه کار کنیم؟ نبود وسایل مراقبت از چرم به این معنا نیست که به کیف پولمان اهمیت ندهیم.

ممنون که تا آخر با ما همراه بودید. از حمایت شما سپاسگزاریم.

محصولات بیشتر :

کیف پول بهار کد 1246

عطر مردانه کارولینا

کیف دوشی بانو کد 1257 ( سایز بزرگ)