سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کیف کوله پشتی بچه گانه دخترانه

کیف کوله پشتی بچه گانه دخترانه

کیف کوله پشتی بچه گانه دخترانه

 

کیف کوله پشتی بچه گانه دخترانه

با سلام خدمت شما همراهان سایت رودوش. به سایت ما خوش آمدید. امیدوارم که از این پست”کیف کوله پشتی بچه گانه دخترانه” لذت ببرید.

کوله پشتی دختر بچه -خرید انواع کوله پشتی فانتزی، ساده و شیک

کوله‌پشتی

کیف کوله‌ پشتی، یا کیف کولی در شکل ساده‌اش، کوله‌ای پارچه‌ای است که بر پشت فرد حمل می‌شود و با دو بند که از شانه‌ها می‌گذرند نگه داشته می‌شود، هرچند ممکن است استثناهایی هم وجود داشته باشد. انواع سبک‌وزن کوله‌پشتی می‌توانند بر یک شانه انداخته شوند.

معمولاً برای حمل بارهای سنگین، به دلیل محدودیت توانایی در حمل وزن‌های سنگین با دست برای مدت طولانی، کوله‌پشتی‌ها به کیف‌دستی‌ها ترجیح داده می‌شوند.
بند سر شانه در کوله‌پشتی نیز وجود دارد. عرض بند سرشانه کوله‌پشتی و لایه گذاری مناسب آن اهمیت زیادی در سلامت استفاده‌کننده دارد.

راهنمای خرید کوله بچگانه

کوله بچگانه

یکی از مناسب‌ترین کیف‌هایی است که توسط کودکان مورد استفاده قرار می‌گیرد. دلیل این امر اینست که وزن کوله نسبت به سایر کیف‌ها به ستون مهره ها نزدیکتر است و به صورت دو طرفه حمل می‌شود. لذا کوله ها رفیق درجه یک شما برای مدرسه محسوب می‌شوند. همچنین می‌توانید از کوله، در سایر مکان‌های عمومی نیز استفاده کنید. بهتر است قبل از خرید، آگاهی کافی درباره راهنمای خرید کوله پشتی دخترانه و پسرانه داشته باشید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

کوله پشتی بچه گانه

یکی از پرکاربردترین وسایلی است که از کودکی مورد استفاده قرار می‌گیرد. هر فردی حداقل یکبار از آن استفاده کرده است. امروزه در بازار انواع مختلفی از کوله پشتی‌ها موجود می‌باشد که شما می‌توانید یکی از آن‌ها را برای کودک خود انتخاب کنید اما نباید فریب ظاهر کوله را خورد زیر اکثر کیف‌هایی که ظاهر زیبایی دارند کیفیت و دوام خوبی ندارند. پس همواره سعی کنید کوله استاندارد برای کودک خود تهیه کنید.

ابعاد مناسب

بزرگی بیش از حد کیف، می‌تواندآن را از حالت بچگانه خارج کند و به مهره های کمر کودکانتان آسیب وارد کند. به این منظور، کوله فانتزی با توجه به سن کاربران یعنی کودکان طراحی و ساخته می‌شود. اندازه کوچک آن با جثه بچه ها تناسب دارد و به خوبی بر روی دوش آن‌ها سوار می‌شود.

پارچه شبرنگ

سعی کنید برای کودکانی که مدام از خیابان رفت و آمد می‌کنند کوله پشتی‌هایی تهیه کنید که براق باشد چرا که در هوای تاریک به راحتی دیده شود.

لیست قیمت کوله پشتی بچه گانه

انواع کوله پشتی موجود در بازار های فروش بر حسب بهره گیری از الگوی کوله پشتی بچه گانه و یا بزرگسال تولید شده و در نتیجه در انواعی از طرح ها، مدل ها و قیمت در بازار به فروش می رسند.
تنوع موجود در این کوله ها به حدی است که به تمامی سلایق و درخواست ها پاسخ مناسبی داده خواهد شد.

اما باید عنوان داشت انواع کوله پشتی موجود برای فروش، بر گرفته از جنس های متعددی از این قبیل می باشند:

با توجه به همین موضوع می توان بیان داشت که قیمت هر یک از این کوله ها با توجه به جنس موجود در آن ها و عوامل دیگری مانند برند، مشخص شده و به خریداران اعلام می شود.

کیف کوله پشتی بچه گانه دخترانه

کیف کوله پشتی بچه گانه دخترانه

تولید کوله پشتی بچه گانه در جنس های متفاوت

کوله پشتی های بچه گانه علاوه بر این که طبق الگو های متنوع و جدید ساخته و عرضه شده اند، بر گرفته از جنس های متعددی نیز می باشند که در قسمت های قبل به آن ها پرداختیم.
در خرید این مدل کیف ها مهم نیست که جنس کیف از چه نوعی باشد، مهم کیفیت و کارایی ای است که باید از آن به دست آید که بحث کیفیت در همه جنس های موجود که از سوی تولید کنندگان اعمال شده، رعایت شده و رضایت مشتری مهم ترین هدف آن ها قرار گرفته است.

شرکت پخش شیک ترین کوله پشتی های عروسکی

در حال حاضر انواع مختلفی از کوله پشتی عروسکی دخترانه و پسرانه مناسب برای مهد کودک و مدارس ابتدایی، در بازار قابل خریداری می باشند و مشتریان زیادی را نیز به خود اختصاص داده اند.

کوله پشتی های عروسکی ایرانی و خارجی جایگاه بسیار مناسبی در بازار خرید و فروش کیف و کوله پشتی در ایران دارند و شرکت های تولید و پخش یا وارد کنندگان شیک ترین انواع آن ها، روز به روز در حال گسترش هستند.

طراحی کوله پشتی نقش مؤثری بر افزایش تعداد مشتریان یک برند و رضایت کامل آن ها از خرید انجام شده دارد و به همین دلیل تولید کنندگان سعی می کنند از ماهر ترین طراح های کشور برای شرکت های خود استفاده کنند.

کیف کوله پشتی بچه گانه دخترانه

کیف کوله پشتی بچه گانه دخترانه

خرید کیف بچگانه

کیف کودکان انواع متفاوتی دارد و معمولا به دو شکل تولید و مورد استفاده قرار می گیرد. نوع اول کیف های دستی بچگانه هستند که بیشتر مورد توجه دختران می باشند. کودکان دوست دارند وسیله ای را که در دنیای بزرگسالی می بیند، استفاده کنند واحساس مستقل بودن را با آن تجربه کنند. آنها دوست دارند وسایل مورد نیاز خود را هنگام بیرون رفتن از منزل ، مهمانی یا گردش همراه خود بر دارند . توجه به این علاقه کودک می‌تواند باعث تقویت استقلال و قدرت درونی کودکان شود .

همچنین احساس مسئولیت حمل وسایل شخصی خود را یاد می گیرند . نوع دوم کیف های بچگانه مربوط به کوله پشتی های مدرسه آنهاست که معمولاً در طرح ها و رنگهای شادی تولید می شود. بچه ها عاشق شادی و زیبایی هستند به همین دلیل در طراحی کیف های مدرسه کودکان معمولاً در طرح های فانتزی و کارتونی کودکانه و در سبک های دخترانه و پسرانه تولید و به فروش می‌رسد.

ممنون که تا آخر با ما همراه بودید. از حمایت شما سپاسگزاریم.

محصولات بیشتر :

کیف دستی َانیس کد 1248

کیف پول بهار کد 1246

عطر مردانه کارولینا