سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کیف کوله پشتی دخترانه پارچه ای

کیف کوله پشتی دخترانه پارچه ای

کیف کوله پشتی دخترانه پارچه ای

 

کیف کوله پشتی دخترانه پارچه ای

با سلام خدمت شما همراهان سایت رودوش . به سایت ما خوش آمدید . امیدوارم که شما از این پست “کیف کوله پشتی دخترانه پارچه ای“لذت ببرید

در کوله پشتی ها غالباً وسایلی را قرار می‌دهیم که وزن آن‌ها سنگین‌تر از آن باشد که بتوان آن‌ها را با دست یا کیف‌های دستی حمل کرد. برترین مزیت این کیف‌ها این است که سنگینی بار را روی دوش و شانه‌های شخص قرار می‌دهند که فشار کمتری به دست‌ها یا کمر برای حمل وسایل وارد شود.

مخصوصاً این که غالبا این وسایل برای مدت نسبتاً طولانی در روز باید همراه ما باشند. اما اگر ما یک کوله پشتی غیر استاندارد را استفاده کنیم که برای ما مناسب نباشد، ممکن است باعث آسیب رسیدن به شانه‌ها و کمر ما نیز بشود. پس مهم است که هنگامی که می‌خواهیم اقدام به خرید اینترنتی کوله پشتی دخترانه کنیم، کیف استانداردی را تهیه کنیم که به بدن ما آسیب نرساند.

کیف کوله‌ پشتی

کوله‌پشتی، یا کیف کولی در شکل ساده‌اش، کوله‌ای پارچه‌ای است که بر پشت فرد حمل می‌شود و با دو بند که از شانه‌ها می‌گذرند نگه داشته می‌شود، هرچند ممکن است استثناهایی هم وجود داشته باشد. انواع سبک‌وزن کوله‌پشتی می‌توانند بر یک شانه انداخته شوند.

کیف کوله پشتی دخترانه پارچه ای

کیف کوله پشتی دخترانه پارچه ای

معمولاً برای حمل بارهای سنگین، به دلیل محدودیت توانایی در حمل وزن‌های سنگین با دست برای مدت طولانی، کوله‌پشتی‌ها به کیف‌دستی‌ها ترجیح داده می‌شوند.
بند سر شانه در کوله‌پشتی نیز وجود دارد. عرض بند سرشانه کوله‌پشتی و لایه گذاری مناسب آن اهمیت زیادی در سلامت استفاده‌کننده دارد .

کوله پشتی‌ها کاربرد بسیار گسترده‌ای دارند و در تمام سنین، برای کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند، در مدارس برای دانش آموزان مورد استفاده قرار می‌گیرد تا کتاب، دفتر و لوازم التحریر خود را در آن قرار داده و به راحتی حمل نمایند؛ در دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی، برای استفاده‌های روزمره، در برنامه‌های طبیعت گردی و مسافرت‌های سبک، در کوهنوردی و انواع ورزش‌ها استفاده می‌شود.

انواع جنس کوله پشتی ها

یک کوله پشتی ساخته شده از مواد درست را انتخاب کنید تا مطمئن شوید که برای سال ها سالم باقی می ماند.

کرباس کتان

یک پارچه پنبه ای سنگین و خشن است. کرباس مدرن از مواد طبیعی و مصنوعی ساخته می شود – کاهش وزن و افزایش قدرت ضد آب و قدرت از ویژگی هایش است. مزیت اصلی آن این است که این یک ماده ارزان قیمت است. کیف های کرباسی برای دانش آموزان کالج و کوه نوردان بسیار محبوب هستند.

کیف های پارچه های نایلونی

پارچه های براقی هستند و با لمس کردن لیز می خورند. مزایای اصلی نایلون پوشش ضد آب، مقاومت به سایش و مقاومت سوراخ شدگی عالی هستند.

کیف کوله پشتی دخترانه پارچه ای

کیف کوله پشتی دخترانه پارچه ای

کوردورا

یک پارچه نایلونی جاذب ” که در اصل توسط دوپونت طراحی شده بود.مزیت های اصلی بافت کوردورا مقاومت به سایش و وزن سبک آن است. برای سفرهای ماجراجویانه خوب است و آسیب نخواهد دید.

پلی استر

مقاومت بالاتری نسبت به تخریب فوق بنفش (UV) نسبت به نایلون دارد، اما این یک جنس ضخیم برای یک کوله پشتی نیست. با این حال، برای کودکان کوچک، محکم است. کوله های ساخته شده از پلی استر مقرون به صرفه هستند و رنگ را به خوبی حفظ می کنند.

کوله های چرمی

شیک و به مد هستند، اگرچه جایگزین گران قیمتی برای کوله پشتی استاندارد هستند. به طور کلی از چرم دباغی شده گیاهی ساخته می شود. این مواد در طول زمان یک رنگ و زنگار منحصر به فردی ایجاد می کنند و کیفیت ارگانیکی به کوله می دهد. کوله پشتی های چرمی مناسب برای استفاده در محل کار هستند، زیرا آنها معمولا سبک رسمی دارند.

این نکات را در مورد کوله‌پشتی در نظر داشته باشید:

کوله‌‌پشتی باید همیشه در وسط پشت قرار گیرد.سعی نکنید که کوله‌پشتی را بیش از حد پر و سنگین کنید.سنگین‌ترین چیزها را نزدیک به پشت قرار دهید. هنگام بلندکردن کوله‌پشتی، زانوهای‌تان را خم کنید و با پاهای‌تان بلند شوید.

کیف کوله پشتی دخترانه پارچه ای

کیف کوله پشتی دخترانه پارچه ای

ویژگی های یک کیف کوله پشتی فوق العاده

  • اندازه و ظرفیت کوله: اندازه کوله یکی از فاکتور های بسیار مهم در انتخاب آن است زیرا اگر کوله متناسب با قد شما نباشد می تواند مشکلاتی همچون درد در کمر، عضلات سرینی و … برایتان ایجاد کند. این مشکلات میتواند تعادل شما را به هم بزند به گونه ای که مانع از حرکت کردن درست شما شود.
  • جنس کوله: این مورد بیان کننده ماندگاری کوله، طول عمر مفید کوله، مقاومت کوله و … است. جنس های کوله پشتی میتواند متنوع باشد. این ممکن است شما را سردرگم کند. اما جای هیچ نگرانی نیست ما با شما تا یک خریدکوله پشتی دخترانه همراه هستیم.

 

ممنون که تا آخر با ما همراه بودید . از حمایت شما سپاسگزاریم.

محصولات بیشتر :

کیف دستی َانیس کد 1248

کیف پول بهار کد 1246

عطر مردانه کارولینا