سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کیف کوله پشتی لپ تاپ

کیف کوله پشتی لپ تاپ

کیف کوله پشتی لپ تاپ

 

کیف کوله پشتی لپ تاپ

با سلام خدمت شما همراهان سایت رودوش. به سایت ما خوش آمدید. امیدوارم که از این پست”کیف کوله پشتی لپ تاپ” لذت ببرید.

یکی از لوازم جانبی ضروری برای لپ تاپ انواع کیف کوله‌ پشتی است که تنوع بالایی دارند. انتخاب بهترین کوله‌پشتی برای حمل لپ تاپ می‌تواند کمی گیج‌کننده باشد. مارک‌های مختلفی وجود دارد که انواع کیف و کاور لپ تاپ را تولید می‌کنند و عوامل مختلفی از جمله ظاهر، مفید بودن، راحتی و قیمت را باید هنگام خرید این محصول در نظر گرفت.

لپ تاپ شما محصول ارزشمندی است، بنابراین محافظت از آن در برابر آسیب یا سرقت بسیار اهمیت دارد. کیف لپ تاپ در مدل‌های متفاوتی طراحی شده که نیازهای خاص شما را رفع کند. کیف‌های لپ تاپ در رنگ‌ها، اندازه‌ها، الگوها و سبک‌های مختلف عرضه می‌شوند. آن‌ها ممکن است دارای محفظه‌هایی برای لوازم جانبی لپ تاپ مانند باتری یا ماوس اضافی باشند.

همچنین ممکن است تقسیم‌کننده‌هایی را برای سهولت حمل سایر وسایل در کیف و کاور لپ تاپ، مانند پوشه‌های محل کار یا کتاب‌های درسی برای مدرسه، در نظر بگیرند. برخی از کوله‌پشتی‌ها نیز به گونه‌ای طراحی شده‌اند که به عنوان کیف لپ تاپ عمل می‌کنند.

کیف کوله پشتی لپ تاپکیف کوله پشتی لپ تاپ

کوله‌ پشتی

کوله‌پشتی، یا کیف کولی در شکل ساده‌اش، کوله‌ای پارچه‌ای است که بر پشت فرد حمل می‌شود و با دو بند که از شانه‌ها می‌گذرند نگه داشته می‌شود، هرچند ممکن است استثناهایی هم وجود داشته باشد. انواع سبک‌وزن کوله‌پشتی می‌توانند بر یک شانه انداخته شوند.

معمولاً برای حمل بارهای سنگین، به دلیل محدودیت توانایی در حمل وزن‌های سنگین با دست برای مدت طولانی، کوله‌پشتی‌ها به کیف‌دستی‌ها ترجیح داده می‌شوند.
بند سر شانه در کوله‌پشتی نیز وجود دارد. عرض بند سرشانه کوله‌پشتی و لایه گذاری مناسب آن اهمیت زیادی در سلامت استفاده‌کننده دارد.

کیف لپ تاپ

انواع کیف و کاور لپ تاپ در ابعادهای مختلف تولید شده‌اند که به راحتی می‌توانید مدل مناسب لپ تاپ خود را خریداری کنید. کیف لپ تاپ دارای محفظه اصلی برای نگهداری لپ تاپ است که معمولا جداره‌ای از جنس فوم دارد تا در برابر آسیب‌های ناشی از ضربه به لپ تاپ جلوگیری کند. همچنین جیب‌هایی در قسمت جلویی دارند که مناسب نگهداری کابل، هندزفری و دیگر وسایل کوچک است. این مدل بند رودوشی دارد که قابل تنظیم است.

کاور لپ تاپ

اگر به یک محافظ جمع‌وجور و کاربردی نیاز دارید، کاور لپ تاپ می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. کاورها در ابعاد گوناگونی وجود دارند و دارای یک محفظه ضد ضربه برای نگهداری لپ تاپ هستند. در قسمت جلویی یک جیب کوچک دارند که برای نگهداری موبایل و دیگر اقلام کوچک مناسب است.

ضربه گیرهای لپ تاپی

مخاطبان عزیز دقت داشته باشید تنها فرق یک کیف مخصوص لپ تاپی با یک کیف معمولی در داشتن لایه ضربه گیر است که اگر این لایه در کالای مورد نظرتان نبود، یعنی آن کالا تنها یک کیف ساده و معمولی است که برای استفاده ای جز حمل و نگهداری از لپ تاپ تولید شده است! ضربه گیرهای لپ تاپ به دو صورت معمولی و کپسولی طراحی شده اند که نوع دوم آن؛ یعنی ضربه گیر کپسولی با ظاهری حبابی از دوام و کیفیت بهتری برخوردار می باشد.

کیف کوله پشتی لپ تاپ

کیف کوله پشتی لپ تاپ

استحکام کیف و کوله پشتی

 یادتان باشد چه خریدار کیف های شانه ای و یا دستی باشید و چه کوله های پشتی، بند کیف شما باید از قابلیت تنظیم اندازه برخوردار باشد و دارای پهنای مناسبی نیز باشد تا بتوانید با اطمینان نسبت به محکم بودن آن، لپ تاپ خود را در کیف قرار دهید. همچنین فراموش نکنید که این قبیل کیف ها حتما می بایست از یک لایه رویه تنفسی نیز برخوردار باشند تا بدین طریق عبور و مرور هوا به داخل کیف جریان پیدا کند و سبب خنک نگهداشتن فضای داخل آن شود.

تعداد زیپ ها

سعی کنید به دنبال خرید کیف و کوله پشتی لپ تاپی باشید که دارای حداقل 2 زیر بزرگ و اصلی بر روی خود باشد؛ زیرا اصولا همراه با لپ تاپ لوازم دیگری را نیز باید در داخل این کیف ها قرار داد. دوستان ترجیحا به فکر خرید کیف هایی باشند که دارای زیپ های آهنی می باشند.

قیمت کیف و کوله پشتی لپ تاپ

قیمت کیف و کوله پشتی لپ تاپ با توجه به نام تولید کننده، سایز، نوع جنس، کیفیت، ضربه گیر داخلی، جیب های اصلی و فرعی و غیره مشخص می شود که خرید آن تنها بسته به سلیقه و میزان بودجه شما خواهد داشت.

اهمیت سایز در خرید کوله پشتی لپ تاپ

معمولا کسانی که به دنبال فضا و جای بیشتری برای حمل وسایل خود به همراه لپ تاپ هستند به سراغ کوله پشتی لپ تاپ می‌روند؛ زیرا نسبت به کیف فضای بیشتری دارد. از دیگر ویژگی مثبت کوله لپ تاپ وجود محفظه‌های مختلف و جدا شده است که هر کدام با زیپ مخصوص به خود قابل دسترسی است. این موضوع باعث می‌شود تا برخورد وسایل موجود در لپ تاپ به حداقل برسد و به آن‌ها آسیبی وارد نشود.

کیف کوله پشتی لپ تاپ

 نقش ارگونومی در خرید کوله لپ تاپ

از مهترین ویژگی‌های یک کوله لپ تاپ خوب و ارگونومیک این موارد است: محفظه کوله لپ تاپ تعادل پخش وزن را حفظ کرده باشد، بندهای کوله پهن باشند، صفحه‌ی پشتی کوله بصورت شبکه‌ای باشد تا گردش هوا جریان داشته باشد و پشت کوله پشتی لپ تاپ به‌صورت یک منحنی باشد. این ویژگی باعث می‌شود تا هنگام حمل و نقل طولانی لپ تاپ، احساس خستگی نکنید.

ممنون که تا آخر با ما همراه بودید. از حمایت شما سپاسگزاریم.

محصولات بیشتر :

اتکلن ورساچه مردانه

کیف دستی کیسه ای کد 1210

کیف دستی َانیس کد 1248