سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کیف کوله پشتی دخترانه جدید

کیف کوله پشتی دخترانه جدید

کیف کوله پشتی دخترانه جدید

کیف کوله پشتی دخترانه جدید

با سلام خدمت شما همراهان سایت رودوش. به سایت ما خوش آمدید. امیدوارم که از این پست ” کیف کوله پشتی دخترانه جدید ” لذت ببرید.

کوله پشتی یا کیف کوله ای به انگلیسی (backpack) یکی از انواع کیف های جادار، پر کاربرد و راحت هست. که با استفاده از دو بند یکسان که در پشت کیف تعبیه شده بر روی شانه قرار گرفته و کیف رو در پشت نگه میداره.

کوله پشتی ها برای تمام سنین مناسب هست. و مدل های بسیار متنوع و جذابی از کیف کوله پشتی هم برای آقایان و هم برای خانم ها طراحی شده. تا علاوه بر اینکه بتونن وسایل خودشون رو به سادگی حمل کنند، استایل جذاب و منحصر به فردی هم داشته باشند. 

مدل ها و طرح های مختلف

اگر شما نیز به کوله پشتی دخترانه علاقه مند هستید، بهتون پیشنهاد میکنیم حتما این بخش از سایت ما رو تا انتها ببینید. و جدیدترین و متنوع ترین مدل های کوله پشتی دخترانه جدید، کوله پشتی دخترانه فانتزی، کوله پشتی دخترانه پارچه ای، کوله پشتی دخترانه چرمی و نمدی، کوله پشتی دخترانه جین، کوله پشتی دخترانه بافتنی و مکروه و مدل های مختلف کوله پشتی دخترانه بچه گانه رو مشاهده کنید و ایده بگیرید.

کیف کوله پشتی مدلی است که دانش آموزان، دانشجویان و حتی کارمندان می‌توانند از آن استفاده کنند زیرا کوله پشتی‌ها معمولا بسیار جادار هستند. و به خاطر اینکه روی دوش قرار می‌گیرند از لحاظ حمل و نقل بسیار راحت‌تر از دیگر مدل‌های کیف‌های دستی هستند. در این مقاله انواع مختلفی از کوله پشتی را تهیه کرده‌ایم.

کیف کوله پشتی دخترانه جدیدکیف کوله پشتی دخترانه جدید

وقتی دختر ها حتی کفش کتونی و قاب گوشی و گل سرهایشان را هم گل گلی و با نقش نگارهای دخترانه انتخاب میکنند. کوله پشتی دخترانه هم از این قاعده مستثنی نخواهد بود . اصلا دختر بودن یعنی توجه به جزئیات کوچک زندگی گه به چشم دیگران نمی آید. به اول مهر و شروع فصل تحصیل دانش آموزان و دانشجویان نزدیک میشویم. گفتیم یک سری مدل کول پشتی معرفی کنیم مخصوص دختران ، با طرح های گل گلی و نقوش زیبای سنتی .

کوله پشتی چیست ؟ 

در دانش نامه ویکی پدیا در مورد کوله پشتی آمده است : کوله‌پشتی، یا کیف کولی در شکل ساده‌اش، کوله‌ای پارچه‌ای است که بر پشت فرد حمل می‌شود و با دو بند که از شانه‌ها می‌گذرند نگه داشته می‌شود، هرچند ممکن است استثناهایی هم وجود داشته باشد. انواع سبک‌وزن کوله‌پشتی می‌توانند بر یک شانه انداخته شوند. معمولاً برای حمل بارهای سنگین، به دلیل محدودیت توانایی در حمل وزن‌های سنگین با دست برای مدت طولانی، کوله‌پشتی‌ها به کیف‌دستی‌ها ترجیح داده می‌شوند.  بند سر شانه در کوله‌پشتی نیز وجود دارد. عرض بند سرشانه کوله‌پشتی و لایه گذاری مناسب آن اهمیت زیادی در سلامت استفاده‌کننده دارد.

انواع مدل کوله پشتی

ما در این بخش از سایت حرف تازه انواع مدل کوله را با اسامی آنها برشمردیم و راهنمای خرید کوله پشتی دخترانه را نیز در این بخش گنجاندیم. تا برای انتخاب فرزندان دختر خود چه دانشجو و یه برای مدرسه راحتتر خرید کنید.

مدل‌ کوله پشتی کلاسیک ساده

خیلی از خانم ها سادگی را دوست دارند ، اگر اهل لباس های ساده هستید می توانید مدل های کوله پشتی کلاسیک ساده را خریداری کنید. دقت کنید در خرید کوله پشتی کلاسیک ساده کیفیت را در نظر داشته باشید. کوله پشتی کلاسیک ساده هیچ وقت از مد نمی افتد.

کوله پشتی دخترانه اسپرت

کوله پشتی های دخترانه ترند 2018 مدل های بسیار دوست داشتنی و شیکی دارند. طوری که از دیدن آن ها سیر نمیشوید و انتخاب برایتان سخت میشود. این مدل کوله پشتی ها طرح های اسپرت و فانتزی دارند که مناسب دخترخانم های جوان و نوجوان هستند. البته ناگفته نماند که این کوله پشتی های شیک فقط مخصوص مدرسه یا دانشگاه نیستند و میتوانید استایل اسپرت و دخترانه تان را با آن ها تکمیل کنید.

کیف کوله پشتی دخترانه جدیدکیف کوله پشتی دخترانه جدید

امروزه تقریبا مد شده است دخترخانم ها به جای کیف دستی از کوله پشتی های کوچک و فانتزی استفاده میکنند و استایلی مد روز دارند.

اخیرا کیف کوله پشتی دخترانه در مدل‌های شیشه‌ای، هولوگرامی، پارچه‌ای و چرم روانه بازار می شود. که می‌توان از آن‌ها به عنوان کیف روزانه، کیف مدرسه و دانشگاه نیز استفاده کرد.

کوله پشتی دخترانه یکی از مدل‌های کیف دخترانه محبوب در چند سال اخیر است. این کوله پشتی‌ها با انواع تیپ دخترانه هماهنگی دارند و می‌توان از آن‌ها به عنوان کیف مدرسه و دانشگاه هم استفاده کرد.

مدل کیف کوله پشتی دخترانه فانتزی

می‌توان گفت که جدیدترین مدل‌های کوله پشتی‌های دخترانه امسال کوله‌های شیشه‌ای، پولکی و کوله پشتی‌های دخترانه هولوگرامی هستند. این کوله‌های دخترانه به خوبی با کفش‌های هولوگرامی و کفش ساقدار دخترانه ست می‌شوند.

بهترین و شیک ترین کوله پشتی ها برای دختر خانم های جوان که مد سال 2021 هستند. و می توانید برای استایل های مختلف از جمله کژوال ، رسمی ، دانشجویی و اسپرت از آن ها استفاده کنید.

کوله پشتی دخترانه پارچه‌ ای و چرم

کیف‌های پارچه‌ای و چرم از سری کیف‌هایی هستند که استفاده از آن‌ها محدود به زمان خاصی نیست؛ یعنی از مد نمی‌افتند. این سری از کیف‌ها نسبت به کوله‌های فانتزی کمی رسمی‌تر هستند.

مدل‌ کوله پشتی دخترانه گل گلی

طرح های گلدار و گل گلی این روزا مد می باشد. طرح های گلدار متنوعی در بازار وجود دارد که شما می توانید آن را انتخاب کنید.

مدل‌ کوله پشتی های رنگی

رنگ قرمز و یا رنگ های متنوع شاد همیشه برای دختران جذاب بوده است. مخصوصا رنگ قرمز که می توان با لباس های ساده ست کرد.

خیلی از افراد به رنگ سفید علاقه مند نمی باشند و خیلی دیگر هستند که کوله پشتی سفید را دوست دارند. رنگ سفید به دلیل اینکه به راحتی کثیفی را جذب می کند خیلی مورد علاقه خانم ها نمی باشد.

کیف کوله پشتی دخترانه جدیدکیف کوله پشتی دخترانه جدید

مدل‌ کوله پشتی سنتی

کوله پشتی بافت دار یک کوله پشتی ساده از جنس چرم می باشد. که با ابزارهای خاصی طرح های ظریف و زیبایی بر روی آن درج می شود.

مدل‌ کوله پشتی فوتوریستی

سبک فوتوریسم یکی از سبک های ریشه دار در طراحی مد و پوشاک می باشد که دارای نشانه های خاصی است. به عنوان مثال رنگ های متالیک شما را یاد سفینه های فضایی می اندازد. تعدادی از کیف لپ تاپ و کوله پشتی ها با رنگ چرم متالیک دارای سبک فوتوریسم می باشند که برای علاقه مندان انتخاب مناسبی است.

ممنون که تا آخر با ما همراه بودید. از حمایت شما سپاسگزاریم.

محصولات بیشتر :

عطر ادکلن مردانه بلود شنل

ست زنانه نفیسه کد 1247

اتکلن ورساچه مردانه