سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کیف کوله پشتی دخترانه اسپرت

کیف کوله پشتی دخترانه اسپرت

کیف کوله پشتی دخترانه اسپرت

 

کیف کوله پشتی دخترانه اسپرت

با سلام خدمت شما همراهان سایت رودوش. به سایت ما خوش آمدید. امیدوارم که از این پست”کیف کوله پشتی دخترانه اسپرت” لذت ببرید.

کوله پشتی دخترانه یکی از مدل‌های کیف دخترانه محبوب در چند سال اخیر است. این کوله پشتی‌ها با انواع تیپ دخترانه هماهنگی دارند و می‌توان از آن‌ها به عنوان کیف مدرسه و دانشگاه هم استفاده کرد. اخیرا مدل‌های جالب و جذابی از این کیف‌های دخترانه وارد بازار شده است که گروه مد و پوشاک ستاره بهترین و جذاب‌ترین آن‌ها را در این مقاله گردآوری کرده است.

کوله‌پشتی

کوله‌پشتی، یا کیف کولی در شکل ساده‌اش، کوله‌ای پارچه‌ای است که بر پشت فرد حمل می‌شود و با دو بند که از شانه‌ها می‌گذرند نگه داشته می‌شود، هرچند ممکن است استثناهایی هم وجود داشته باشد. انواع سبک‌وزن کوله‌پشتی می‌توانند بر یک شانه انداخته شوند.

معمولاً برای حمل بارهای سنگین، به دلیل محدودیت توانایی در حمل وزن‌های سنگین با دست برای مدت طولانی، کوله‌پشتی‌ها به کیف‌دستی‌ها ترجیح داده می‌شوند.

کیف کوله پشتی دخترانه اسپرت

کیف کوله پشتی دخترانه اسپرت

کوله پشتی دخترانه اسپرت 97

کیف کوله پشتی های دخترانه مدل های بسیار دوست داشتنی و شیکی دارند طوری که از دیدن آن ها سیر نمیشوید و انتخاب برایتان سخت میشود. این مدل کوله پشتی ها طرح های اسپرت و فانتزی دارند که مناسب دخترخانم های جوان و نوجوان هستند, البته ناگفته نماند که این کوله پشتی های شیک فقط مخصوص مدرسه یا دانشگاه نیستند و میتوانید استایل اسپرت و دخترانه تان را با آن ها تکمیل کنید.

امروزه تقریبا مد شده است دخترخانم ها به جای کیف دستی از کوله پشتی های کوچک و فانتزی استفاده میکنند و استایلی مد روز دارند.

مدل کیف کوله پشتی دخترانه فانتزی

می‌توان گفت که جدیدترین مدل‌های کوله پشتی‌های دخترانه امسال کوله‌های شیشه‌ای، پولکی و کوله پشتی‌های دخترانه هولوگرامی هستند. این کوله‌های دخترانه به خوبی با کفش‌های هولوگرامی و کفش ساقدار دخترانه ست می‌شوند.

کوله پشتی دختر بچه

کوله پشتی دخترانه با طرح‌های کارتونی و فانتزی یکی از جذاب‌ترین اکسسوری‌های کودکان است. زمانی که فرزند شما به مهد کودک یا مدرسه پا می‌گذارد، به یک کوله پشتی سبک و زیبا احتیاج دارد تا لوازم خود را درون آن قرار دهد. بند کوله پشتی باید ساختار استانداردی داشته باشد و تا جای ممکن از فشار بر روی کمر جلوگیری کند. کوله پشتی دخترانه در طرح و ابعاد متنوعی تولید می‌شود و شما می‌توانید با توجه به نیاز خود یکی از آنها را تهیه کنید.

راهنمای انتخاب و خرید کوله و کیف مناسب

نوع کیف

بسته به سن و مقطع تحصیلی و سلیقه شخصی میتوان از هر کدام از انواع کیف مدرسه های ذکر شده در بالا استفاده نمود. کیف مدرسه های دارای جامدادی نیز انتخاب بسیار خوبی برای خرید هستند.

اندازه کیف

بدلیل بزرگ تر شدن اندازه کتاب های مدارس، همراه بردن ظرف غذا، خوراکی و قمقمه آب، پیشنهاد میشود کیف مدرسه انتخاب شده از فضای کافی برخوردار باشد. نباید کیف آنقدر هم بزرگ باشد که حمل و نقل آن به مدرسه مشکل ساز شود.

کیف کوله پشتی دخترانه اسپرت

کیف کوله پشتی دخترانه اسپرت

وزن کیف

هر چقدر وزن کیف سبک تر باشد جابجایی و حمل و نقل آن نیز راحت تر خواهد بود.

کیفیت و اصطحکام

بدلیل اینکه کودکان و دانش آموزان دقت زیادی در نگهداری و حمل و نقل کیف مدرسه ندارند پیشنهاد میکنیم که کیف های با کیفیت و اصطحکام بالا خریداری شود.

کوله پشتی دخترانه چرمی

کوله‌های چرمی دخترانه، یکی از جذاب‌ترین مدل‌های کوله پشتی دخترانه هستند که مطمئنا همه دختران شیک‌پوش، عاشق این مدل کوله پشتی دخترانه هستند. این نوع کوله پشتی‌ها در دو جنس چرم طبیعی و چرم مصنوعی ساخته می‌شوند که کوله‌هایی که از جنس چرم طبیعی هستند، بهای بیشتری دارند.

کوله پشتی فانتزی دخترانه با طرح گل

طرح‌های گل‌گلی و جذاب دخترانه، قبل از این بیشتر در پیراهن‌های گل‌دار دیده می‌شدند. اما این روزها طراحان خوش‌ذوق کوله پشتی‌های دخترانه، با طراحی کوله پشتی‌های گل‌گلی و جذاب برای دختران خوش‌سلیقه، بازار کوله‌های دخترانه را زیباتر کرده‌اند.

فروش عمده کوله پشتی دخترانه با قیمت مناسب

عامل تاثیر گذار در تصمیم نهایی برای خرید کوله پشتی دخترانه اسپرت  یا کوله پشتی دخترانه دانشجویی و حتی کوله پشتی مردانه قیمت تمام شده تولید است.  از جمله تاثیر گذار ترین این موارد جذابیت کوله پشتی دخترانه با قیمت مناسب برای خرید تکی یا افرادی است که به صورت عمده از کارگاه های تولیدی کوله پشتی در ایران خریداری می‌کنند. با افزایش هزینه‌های تولید، رقابت بسیاری از کارگاه ها تحت تاثیر شرایط اقتصادی قرار گرفته و این عامل باعث شده است که برخی از تامین کنندگان کوله پشتی دخترانه با قیمت مناسب نسبت به سایر کارگاه‌های تولیدی بتوانند حجم بیشتری از بازار فروش عمده را از آن خود کنند.

طرح های کوله پشتی مخصوص دختران نوجوان

برای ساخت کوله پشتی از جنس های مختلف نظیر پلاستیک و چرم و الیاف طبیعی استفاده می شود که کوله پشتی های چرمی نسبت به سایر مدل ها دارای عمر مفید بیشتری هستند ولی وزن آن ها سنگین تر می باشد همچنین کوله های پلاستیکی نیز ضد آب هستند و کوله هایی که در ساخت آن ها از الیاف طبیعی استفاده شده است برای محیط زیست مناسب تر می باشند بنابراین شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه شخصی خود از بین این جنس های متنوع کوله پشتی مناسبی را برای انتخاب نمایید.

کیف کوله پشتی دخترانه اسپرت

کیف کوله پشتی دخترانه اسپرت

کوله پشتی های دخترانه نوجوان در انواع طرح های ساده و فانتزی موجود هستند و اگر شما تمایل دارید کوله را با سایر لباس هایتان ست نمایید بهتر است کوله پشتی با طرحی ساده را انتخاب نمایید.

در هنگام انتخاب مدل کوله پشتی بهتر است به اندازه آن توجه کنید. کوله ای را انتخاب نمایید که دارای فضایی مناسب برای قرار دادن وسایلی نظیر تپلت و کتاب  می باشد.

ممنون که تا آخر با ما همراه بودید. از حمایت شما سپاسگزاریم.

محصولات بیشتر :

کیف پول بهار کد 1246

عطر مردانه کارولینا

کیف دوشی بانو کد 1257 ( سایز بزرگ)